onsdag 28. april 2010

Analyse

Innledning
Jeg vil lære mer om hvordan jeg skal analysere et produkt.




















Stil
Formal

Form
Bra form på hvert enkel material, men den er skjev jeg vet
ikke om det er menningen eller ei. Men vis den hadde vært
rett hadde den kansje ikke fullt vært interesant.
Men ellers på er den ytre formen bra og en bra hellhet.
Og dominans i runde former.

Linje
Det har rette linjer som går utover, samt diagonale / brutte linjer og
buende.

Overflate
Her er det strukturen som gjelder der calla og pinnen lager en
oppbygning samt en sammensatte flater

Farger
Dominanse: Hvit / grønn.
Blikkfang: Den gule gerbaen som gi en kontrase og brekke av de andre fargene.

Gjentakelser
Hvis man ser nøye etter kan man se at den gule gerbaen er på begge
sider av produktet.

Kontrast
Her er noen.
Lys - Mørk
Varm - Kald
Glatt - Ru
Kort - Lang
Rett - Buet

Blomster listen
3 stk.   Calla
2 stk.   Gerbaen
1 stk.   Viburnem
noen pinner

Vurdering
 jeg syntes jeg klarte det godt.

1 kommentar: