torsdag 8. april 2010

Dekorasjoner til Hetland vgs

Innledning
Vi i klassen skulle lage dekorasjoner til Hetland skole.

Kompetansemål
Eksperimentere med levande materiale, uttrykk, teknikkar, 
  redskapar, estetiske og etiske.

Egen mål
La dekorasjonen mine gå ut i lengden

Her er noen av blomstene og blader som vi kunne bruke
Palme blad
Ranunkel
Fresia
Voksblomst
Panicum
Gåsunger
Blåbær lyng
Flexigress
Også litt mer

Stil
Dekorativt begge 2.

Produkt 1

















Produkt 2





























Vurdering 
Jeg elsket mine dekorasjoner de ble slik jeg ville, men den siste dekorasjonen var eg heldig med, vi hadde ikke så mange blomster igjen, men jeg fikk det til.
jeg fikk dekorasjonene mine ut i lengde slik jeg ønsket.

1 kommentar:

  1. Så flotte dekorasjonene dine ble. De lyser av vår ;)
    Flinke du e

    SvarSlett