mandag 22. mars 2010

Lav formal dekorasjon

Kompetansemål
Planlegge, gjennomføre og vurdere egen grunnleggende arbeid.
Diskutere og ta stilling til estetiske og etiske normer i blomsterdekoratørfaget.

Egne mål
Arbeidstegning
Jeg er ikke vant med lav formal dekorasjon, men jeg får den til
enkelt å greit.
Ikke noe syn av oasen.

Ide utvikling
Var ikke sikker om jeg ville ha med pinnene.

Planlegging

Arbeidstegning













Blomster liste
1               Solstikke             36,-
1               Aspedistra          10,-
1 grønn     Eple                     5,-
3 rød/sorte Pinner                  3,-
1                Stål gress             2,-
1                Galaks                 7,-
1 rød          Hyperikum bær 15,-
1                Oase                  15,-
1                Skål                   34,-

Stil
Formal

Produkt















Vurdering
Jeg fikk den til, men jeg var ikke opps på at jeg skulle feste pinnene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar