mandag 29. mars 2010

Stor dekorasjon

Innledning
Læreren sa at avisen skulle komme å ta bilder og intervju oss i klassen.
Vi skulle lage ting som hvar hver årstid f.eks høst og vinter.
Vi trakk lodd på ka årstid vi skulle ha, jeg fikk høst sammen med 1 annen fra min klasse.
Vi 2 fant bare ut at vi ville lage en stor dekorasjon for da kan alles ider komme i en dekorasjon.
Men sånt ble det bare ikke, neste dag så kom hun ikke, så jeg måtte lage den store dekorasjonen selv. Det gjorde ikke noe for da kom mest minne idear i dekorasjonen.
Så kom avisen og intervjuet meg og andre.


Kompetansemål
•       Eksperimentere med levande materiale og uttrykk, teknikkar 
         og redskapar.
Planleggje, gjennomføre og vurdere eige grunnleggjande arbeid med 
          ulike råvarer.


Egne mål
Fargerik dekorasjon.
En stor dekorasjon.
Eksperinentere med mange oases.
Fine litt blader utenfor.


Ide utvikling
Min ide var forkjellig, jeg ville at ting fra naturen skulle komme med,
samt at liljene skulle hver i midten.


Planlegging
Arbeidstegning













Blomster liste
1 grein mørke rød  Lønn / acer        5,-
6                            Sypress              6,-
masse sølv             Tråd                   20,-
7                             Greiner              funnet utte
1 grein rød             Hyperikum         20,-
3                             Solstikke            25,-
5                             Eføy                   funnet utte
6 oransje                 Germini             15,-
1 oransje                 Greeskar            15,-
4                              Salal                  5,-
7                              Bregner             funnet utte
3 rød / oransj           Lillje                  30,-
4 rød                        Nellik                15,-
10                            Visneblader        funnet utte
1                              Skål                    200,-
4                              Oase                   15,- 
Stil
Dekorativt og litt vegitativt


Produkt




























Vurdering
Ble meget fornøyd det ser ut som en stor snop skål.
jeg likte at jeg hadde også med visne materialer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar