mandag 31. mai 2010

Høy dekorasjon

Oppgave
Jeg kunne jobbe med det jeg ville.
Så jeg valgte å jobbe med en høy dekorasjon.

Kompetansemål
Planleggje, gjennomføre og vurdere eige grunnleggjande arbeid med ulike   
   råvarer.
Vurdere og analysere ulike faglege produkt. 


Egen mål
Høy dekorasjon
Spennende elementer

Ide utvikling
Nei, det var ikke så mye uvikling, bare at jeg dekket oasen med
fiber hår og så tok jeg fargen fra krokken med brune tau opp i dekorasjonen

Plantegning
Skisse


















Arbeidstegning

















Blomster liste

1 Oases 1 Krukke                         95,-
4 løvemun                 oransj           30,-
4 Nellik                    mørke rød     15,-
1 Aspedistra                                   9,-
 1 Perle                     lilla                 2,-
    Tau                      brun               20,-
3  Craspedia            gul                  18,-
     Fiber hår            grønn               10,-
1   Stålgrees                                     5,-
2   Panikum                                     10,-
2   Phloxs                 lilla                  36,-
2   Ornitugalum        hvit                  15,-

Totalt ca 500,-

Stil
Dekorativt og transperang

Produkt

















Vurdering
Jeg ble fornøyd med den, men det var dunt at noen blader var styge og
noen av blomstene satt ikke så fast i oasen. Som du ser er ikke arbeid tegningen lik skissen, det synes jeg er bare positivt for da har jeg bearbeidet det med nye ideer.  Etter lenge tenking hvlken stil jeg skulle bruke skulle jeg bare ha sett på krukken for den har en dekorativt utrykk.

2 kommentarer:

  1. Flott og spennende dekorasjon, Chanette. Herlig at du er så inspirert :)))

    SvarSlett