tirsdag 25. mai 2010

WOW se hva jeg har i hagen :3

Innledning
jeg ville ta bilder å sette det i bloggen på hva jeg har i hagen. =)
Jeg har funnet ut at jeg tar også pene bilder. =)
Jeg har tatt bildet på hver forandring de har gjort
(på noen av dem).

Krokus - Crocus 






































Snøklokke - Galanthus nivalis






Tulipaner - Tulipa 











Og hvis du ser nøye på tulipan bladet så henger det
en grønn sommerfugl. :3




















Sibirblåstjerne - Scilla sibirica














































Påskelilje - Narcissus
































Svibel - Hyacinthus











































Stemor /  Viola
Her er det forskjellige farger jeg har 
av stemors blomster. =)






















Nydelige sprydlende farger her.


Vurdering
Jeg synes det er finne blomster i hagen min, 
også er det spenende å se på de hver dag kossen 
det går med dem. Ogå liker jeg å ta bilder. <3 

1 kommentar:

  1. Herlige blomster i hagen din. Fortsett å la dem inspirere deg til å ta flere flotte bilder :)))

    SvarSlett